photo sharing and upload picture albums photo forums search pictures popular photos photography help login
Roe.. | all galleries >> hi..i >
previous | next

a lady

Canon EOS 350D
1/60s f/5.6 at 91.0mm iso400 with Flash full exif

other sizes: small medium large original
comment
Alan K03-Sep-2011 22:04
Cheeky and very clever. A well spotted opportunity!
zonedout27-Dec-2010 20:42
It is just that easy, no?
David Buzzeo30-Aug-2009 03:19
Naughty, but so funny. V
PauloCGama30-Mar-2009 20:33
LOVE IT!! LOL
VvV
Bob B.27-Mar-2009 17:18
TOO funny! v
francesco scipioni10-Oct-2008 19:53
Fantastic!!!big vote
thomas20-Jul-2008 07:52
pretty cool!
omer1212-Jun-2008 09:43
Great! =)
Good colores!
Kaden Kratzer30-Apr-2008 03:00
LOL...brilliant! V
Patricia Lay-Dorsey04-Mar-2008 23:06
You go girl! A woman I met once showed me how to take care of business while standing up. One of the most helpful learnings of my life!
JD06-Jan-2008 07:20
Bad girl, bad girl, bad girl: two years later, and still there ;-)
blizzard15-Dec-2007 02:46
brilliant LOL simply put Brilliant v
oz_ranger09-Oct-2007 21:42
So kool..,
dane01-Oct-2007 01:26
Who's next, Baba O'Riley?
Colin Clarke11-Sep-2007 12:15
You got the swagger right ! ;-) But careful with those shiny shoes. Fun image.
JSWaters11-Sep-2007 05:06
Girl, you ain't got the stuff.
J
Yves Rubin06-Sep-2007 19:42
Too funny!
Enny13-Aug-2007 18:17
lol, love the pose.
JD13-Aug-2007 14:12
How can I have have missed this one for so long? Men and women wishing to be equal. Gross and rude if they want. Bravo for this daring statement.
Matylda Lempel-Chareza Photography08-May-2007 09:10
contestation or reality?hahahahah!bravo,anyway,you are brave human been !v
Lilith19-Feb-2007 07:45
Great.
I like the environments you select to take you portraits.
Kiss,
Lilith
pr_rajan03-Feb-2007 08:28
.....like poem!
Adrian Reilly28-Jan-2007 16:00
Just brilliant. V
Rob Rosetti26-Jan-2007 10:49
Very very funny! :)))
Guest 19-Jan-2007 02:22
LOL!!!!!!!! too cool!
Guest 15-Nov-2006 06:41
Lol this is sooo good. Very fun, v clever. Voted!
Dan Chusid18-Aug-2006 02:56
Sometimes it's hard to be sure...
snootydog24-Jul-2006 03:49
How did I miss this? Great shot all around
Jen Bixler15-Jul-2006 11:46
...only if it were that easy for us women!
Danny Barton13-Jun-2006 01:40
Too funny. GMV
Gary Winters22-May-2006 23:00
Out-freakin'-standing. ROFL!
kyoung kim photography19-May-2006 06:49
LOL, nice shot.
Scott 11-May-2006 07:10
Quite funny pic.
Been there.
voted.
Guest 29-Apr-2006 13:29
;)
Guest 08-Apr-2006 20:47
Too funny!!
Craig Persel01-Jan-2006 20:25
Brilliant. :-)
Nunes BEIRAO - PHOTO21-Dec-2005 02:31
This is an absolute "5 stars" shot!!!
Really a brilliant idea to exploit the main piece (the "drawings" in the wall)of this puzzle, for a wonderful result.
voted
Jill15-Dec-2005 18:33
Ha ha I LOVE IT!
Ana Carloto O'Shea15-Dec-2005 17:43
This is what I call making the best use of a spot on the wall :)))) Not only a great shot full of opportunity, but also a damned funny one!! Great Idea! Great photo and Great sense of humour too! Congratulations!!
steve mcsweeny11-Dec-2005 08:50
Hehe, Love it;) Great shot,vote!
Ann LT11-Dec-2005 03:12
LOL
This is excellent. GMV too.
puppet10-Dec-2005 15:36
Great image! Such a funny shot and definitely brings up the contrast and humour of the subject. You have a great eye. Voted
Guest 08-Dec-2005 12:03
After awhile I just ignore the jokers tumbling down my way.Their rowdy insults, their crass jibes,their thunderous gaffaws echoing off my stone blank face.I give them no heed despite violation of their daily autographs that sour me so.Except for this celebrity signature rocketing my anon to fame.Bless her :)

~V!~
Niall O'Shea08-Dec-2005 00:32
That looks a funny colour. You need to lay of the Guinness for let's say a day or so...
Ray :)07-Dec-2005 22:11
So Unyummy ;-)
Chris Sofopoulos07-Dec-2005 21:55
Hehehhh... interesting.
SRW07-Dec-2005 19:36
Phenomenally phunny! Thank you for making me laugh out loud!
Marisa D.L.07-Dec-2005 18:19
Terrific! Not only the idea, so rich of irony, but also the location, the wall is perfect and the hue, a light sepia, is the most suitable you could choose.
Hey, I'm enthusiastic!
Marisa
chris07-Dec-2005 12:35
Brilliant!
Karen Stuebing07-Dec-2005 11:30
This is a riot. GMV too.
antidote307-Dec-2005 10:02
LOL...marked your territory.
Lee Rudd07-Dec-2005 08:27
hilarious! just dont stand too close to the wall! V
Chris07-Dec-2005 05:18
Er...way to take advantage of a stain on the wall :) GMV
Dennis Hoyne07-Dec-2005 04:48
Makes a great CD cover!
shatterbug07-Dec-2005 03:18
Lol! That's hilarious! On the serious side though, great comp and tones! Vote.
Elaine (etfitz)07-Dec-2005 02:57
Nice shot!
Ed Goodnight07-Dec-2005 02:01
ditto all comments
interesting indeed
vote
jude07-Dec-2005 01:44
omg.. i just realized what you look like you're doing..LOL
I"m so slow! Very funny.. and ewww..LOL
Di07-Dec-2005 01:37
ROTFLMAO!!!! That's my Roe! No rules! Love this image and am voting for it! You go girl!
Robin Mitchell07-Dec-2005 01:27
Roe, you are so badddddd. (LMRAO) If you can't figure out what the R is ask.
Brian Lehane07-Dec-2005 01:16
Great Shot!!!
Guest 07-Dec-2005 00:58
All I can say is... hahahahaha.
J. Scott Coile07-Dec-2005 00:49
Once... twice... thre times a... ;) Great toning. I love this composition. It makes me wonder what your are thinking. Well done! VOTE!
...duncan07-Dec-2005 00:44
I am impressed. Quite a Lady.

Excellent capture and tone and textures in the photo. Very well done. Vote