photo sharing and upload picture albums photo forums search pictures popular photos photography help login
d kay | profile | guestbook | all galleries | recent
Type your message and click Add Comment
It is best to login or register first but you may post as a guest.
Enter an optional name and contact email address. Name
Name Email
help private comment
Arraddyavaism 20-Jun-2013 17:35
しょうや ダーウィン のみまわす たねぎれ ねがいで どよめく
あのように きゅうてんかん おいら やまおとこ あぜみち あいこくしん
ちゃじん ネオン ストリート アスリート すてきに じゅえき さわ
ミリオン ふたやく オペラ セリア ばいりつ インダイレクト しげみ
にげかえる ゆうげん アッパーカット あせみず あんぜんさく とがらす
ユニバーサル タイム すってんてん なみなみ のしあがる はなはだしい ひめい
Gawbawaythill 06-Feb-2013 08:22
-
-
-
-
-
-
-
Guest 18-Nov-2011 15:38
A high school boy came from school and told his mom, "I had sex with my teacher today."
"Oh, God! Go to your room! And just wait until your father gets home!" said the boy's mother.
When dad did get home, mom couldn't tell him the sordid story; instead she told him to ask the boy.
Dad headed upstairs and asked his son why Mom was so mad.
"All I said was: I had sex with my teacher today," replied the boy.
"Wow, son! That's my boy! Ya know, son, women don't think about these thing like men do. But I'm proud of you. Ya know what? I'm gonna take you out and buy that motorcycle you've been wanting!"
They did just that and, as they prepared to leave the Harley dealership, the dad turned to his son and said, "Do you want to ride it home, son?"
The boy replied, "No. my ass is still too sore!
Fiz 06-Mar-2010 11:43
Dude, fucking wicked graf... See it all the time over the west side! Keep up this mad shit. Take those places over! Good luck and take care.
Ang 07-Jan-2010 11:35
Hi, just want to envite you all to our contest
it's free to enter.
Our short story contest winner will win the
jackpot prize of $1000.00 at
eventcoupons.con
enjoy
jack 20-Jul-2009 08:46
Penis Enlargment for man;Penis Enhancement Capsules:
female libido enhancer,female sex libido enhancer:
We supply world renowned products and chinese herbal medicine for ailments like Impotence, Premature ejaculation, Fertility problems
www china-satibo com
www china-satibo com
www china-satibo com
satibo06-Jun-2009 07:03
http://www.china-satibo.com
1:increases sexual libido
2:enhances Erectile Function
3: decreases premature ejaculation
4:harder, stronger and more frequent erections
5:Enhances and Promotes prostate health
http://www.china-satibo.com
We supply men with alternative Herbal Medicine for ailments like Impotence (Erectile dysfunction), Premature ejaculation, Fertility problems and other serious issues like penis enlargement and loss of libido
http://www.china-satibo.com/news/Exotica-T6.html
http://www.china-satibo.com/news/LibidoCoffee.html
www china-satibo com
www china-satibo com
www china-satibo com
LOLGUIZE! 23-Mar-2009 22:40
UR ALL FITIN' 'ND SHIT!!
I JUST LOST TEH MOTHER FUCKING GAME BITCHES!!
chiakt 14-Jan-2009 06:08
so, dkay.. are you gonna send me your email address soon?
Infatuated Fan 12-Jan-2009 16:34
DKay's mom has got it goin' on
DKay's mom has got it goin' on
DKay's mom has got it goin' on
DKay's mom has got it goin' on

DKay, can I come over after school? (after school)
We can hang around by the drool (hang by the drool)
Did your mom get back from her business trip? (business trip)
Is she there, or is she trying to give me the drip? (give me the drip)

You know, I'm not the little boy that I used to be
I'm all grown up now, baby can't you see

DKay's mom has got it goin' on
She's all I want and I've waited for so long
DKay, can't you see you're just not the girl for me
I know it might be wrong but I'm in love with DKay's mom

DKay's mom has got it goin' on
DKay's mom has got it goin' on

DKay, do you remember when I mowed your lawn? (mowed your lawn)
Your mom came out with just a hand-towel on (hand-towel on)
I could tell she liked me from the way she stared (the way she stared)
And the way she said, "You missed a spot over there" (a spot over there)

And I know that you think it's just a fantasy
But since your dad got killed, your mom could use a guy like me

DKay's mom has got it goin' on
She's all I want, and I've waited so long
DKay, can't you see you're just not the girl for me
I know it might be wrong,
but I'm in love with DKay's mom

DKay's mom has got it goin' on
She's all I want and I've waited for so long,
DKay can't you see your just not the girl for me,
I know it might be wrong but oh oh
(I know it might be wrong)
I'm in love with (DKay's mom oh oh)
(DKay's mom oh oh)
I'm in love with DKay's mom
Charlie. =P 11-Jan-2009 05:09
Kay.
The reply of 'Like.. are you being for cereal?' was a mockery of bad speech many thirteen year old girls use, the context of it being used after my question of 'What is poor about my grammar?' is a sad attempt of me being witty, apparently you didn't get it.

Go back where I came from?
Woah.
You know me now, you have the right of opinion to where I live all of a sudden?
..Okay.

Also, a point I forgot the previously mention was that I actually enjoy some of DKay's graffiti (a style widely considered art by the way).

Until next time.
Ps. "wont" in my second comment should have been "won't", I previously miss that as I don't really proof-read comments, I was not using bad grammar, it was merely a typo.
Em See 10-Jan-2009 23:54
hey ur stuffs pretty good. love the logo work u do.
i'm from canada too and personally i think its pretty good that ur known all the way over here. keep up the good work.

kay charlie...wtf kind of reply is "are you being for cereal?" srsly. go back where you came from (IJLTG)
Charlie.=P 07-Jan-2009 16:30
Ok.
What is poor about my grammar?
Like.. are you being for cereal?
Do you mean whiners? It's difficult to understand you.. and you can't even spell 'eh?'.
"Go watch the Simpsons" GREAT arguement.
Srsly wot u tlkin' 'bout. <- It's more difficult to understand you know, it makes life simpler for everyone, yourself included, if you just type correctly, it really doesn't take that much effort. It's also a lot easier on the eyes.
Also, I'm English, not Canadian.
heh.
d kay07-Jan-2009 07:52
thanks 4 ur life story Charlie
(Nah, I wont go there.)
ur grammar is pretty piss poor 2 ya loser!
pffft Canadians bunch of know it all whingers. go bag president Bush or Americans- in fact go watch the Simpsons when Bart gets held back a grade and is stuck with the Canadian kid, "IM FROM CANADA & THEY THINK I'M SLOW AYE"
hahaha
Charlie.=P 06-Jan-2009 17:28
Ok seriously, I'm sixteen years old and I'm pretty sure my I.Q. is.. well.. Nah, I wont go there.
Your spelling and grammar is fairly poor, I pity you.
And what's with the immediate attacks on the people who leave slightly negative comments?
Wow.. you're only hurting your cause when it gets to that.
Peace from Canada.
d kay04-Jan-2009 23:23
no worriz chiakt. next time i come 2 the internet cafe i'll create a dodgy email account, u can send ur questions. gotta run~
chiakt 04-Jan-2009 11:24
Hey DKay!

I don't think you remember me, but we had a short conversation here on Pbase before. Im a fan of your work, ive been following them ever since 04. I was wondering, could I get an interview with you? Im running a student magazine, and it'd be awesome if I could ask you some questions for an article im doing. Please send me an email asap: anonymous.student.proposal [at] gmail dot com

Thanks!
ada j 06-Dec-2007 12:05
luv ur fat transit piece near strathfield...ur real talented keep up the graff! =]
Guest 27-Jun-2007 13:50
One of the best photo collections here.
d kay09-Mar-2007 05:00
thank you "celosantoso" but im a stable hetrosexual relationship, sure im flattered, maybe even a little curious, but i dont get involved in back-door shinanigans.... try this link, & good luck in your search 4 a boy 2 share your man juice with!
http://www.gaymatchmaker.com.au/gay_dating_advice.html
Guest 08-Mar-2007 13:15
I'm the man, but you're the master. Master of beautiful pictures...
Ola Berglund29-Dec-2006 14:40
Lillsnurre have a nice grafittigalleri for your grafitti topic.
Lillsnurre
d kay22-Dec-2006 04:47
oh fuck off Mr Guest.. go google child porn!
Guest 13-Dec-2006 11:31
You sick bunch of fucking ARSHOLES
d kay05-Dec-2006 03:02
W'sup Hornsby Boyz...
<{H0RNSBY B0YZ}>04-Dec-2006 11:37
fuk u and ur shit kunt krew adlay, u just wana b part of hb, wel its neva gona hapen with toy pieces like that, work on ur graff lad, i been taggin dkay for longer than u have been born, av a look roudn hornsby den u will c who is da reel DKAY, HB Out!
Guest 04-Dec-2006 11:22
Nice fat transit piece, everytime I see it going 2 skool i laugh... I went for a bomb at the lidcome/auburn yards and saw a few of your pieces, nice work bro, keep it up lad. And for a debate... Whats the easiest way into a guards carriage while the train is moving?
d kay06-Oct-2006 05:32
Yeah but i have more paint then you!
look

so you just keep cleaning your walls, knowing that as soon as you close ur eyes i will strike again....
thanks 4 the blank canvass mate!~
hahaha
Guest 06-Oct-2006 04:19
I have great pride and joy in painting over all your hard work with a cheap Bunnings paint roller. You must spend hours at it and it only takes me couple of minutes. You are talented, so go and get your self a real artistic job. Best wishes The Cleaner
CANZ 02-Sep-2006 12:53
hey your shit is hetic lads.its a good thing you hit up in my home town fairfield
hey keep up the good work lads.eshayss
d kay30-Aug-2006 06:28
bring it on MUTHAFUCKA! u want beef, better be ready 2 die or go 2 jail bitch coz thats where its gunna end! gutless no name fuck! strap on some balls like other people have & leave ur name u piece of shit! or are you 2 scared?
Guest 29-Aug-2006 10:05
look out brooo,flash is back
Guest 29-Aug-2006 10:05
wen im done u wont no batman is coming u dikkhead
Guest 29-Aug-2006 10:04
u fukin osssssssssssssssh
Guest 26-Aug-2006 03:35
PVOKE fuck man your shit is good keep on going and dont give up bro...GOOD WORK.
Dc2 18-Jul-2006 07:52
your shit is awesome man, i checked out a few of the sites you bombed.
its fuckin dope
whered you learn to write
DKOIE 20-Jun-2006 04:08
WHATS UP DKAY I WRITE DKOY I GOT A PEICE I DID 7 YEARS AGO AT FAIRFEILD STATION UNDER THE BRIDGE>>>>>>>>YOU SHOULD CHECK IT OUT SWEET DKAY YOU GET UP DKOIE EDT FM KOC
d kay14-Jun-2006 07:03
would u like 2 know my real name & wherabouts 2?
xntrk 11-Jun-2006 16:20
could i jsut ask how old were you wen you started ? and how old ya now mans kuz yeh your works seem aight just wondering how long you been hitting up walls for =]
d kay08-Jun-2006 08:19
SETTLE DOWN LIL' FELLA ! i aint even close 2 that guys talent. heres a tip get out there & get busy coz we all gotta start sumwhere!
xntrk 06-Jun-2006 23:05
shitness your art be deh shit man!! fuck i used to think " swaze " was damn good but your quite the shit your self lad keep up the hktik art foshizzle .. tips on tagging would also be nice ahahs =]
idwsk@yahoo.com 27-May-2006 22:20
Unbelievable! Liam O' Keefe
G-FORD Bay-B 23-May-2006 09:12
aw hey bro...dont really no but oh well aye
i see yu muss b gettn known more...
iz dat a good or bad thing ?
lmao or wat? yu underground or sum shit
nah jkz man
well yeh aye...hot graffitti'z man
laytaz
Death 15-May-2006 01:37
Mate i see your stuff every day, travelling fuckin shityfail to school, its good to see someone who put effort into their tags rather than just a bunch of scribbled line shit. keep it up, and do some more damage around fairfield ;)
Ide get into it myself but ide just end up drawing cartoon shit, i cant do letters and stuff any good :XD: www.deathcomes4u.deviantart.com
Flu15 18-Apr-2006 09:55
Buy Tamiflu is a medicine to protect from bird (avian) flu
tamiflu / Cheap Tamiflu / Bird Flu medicine / Avian flu drug / Buy Tamiflu online
Hectik17 10-Apr-2006 03:30
We need more members \/ so spread the word. Nice site Dkay, keep it up.
phaka -vTC- 10-Apr-2006 03:27
hectik17.freserverhost.com
Try this.. may work... The sw-writers.cjb.net work's for me :( < <
Lata dkay..
phak -=[-VTC-]=- 07-Apr-2006 01:15
www.sw-writers.cjb.net - "Southwest Writer's Forum 'Sydney"

Hey dkay (Y) Represent Fairfeid lad :P hahaha.... > >| phak vT CREW |< < < '2164'
'Word up!'
=( 03-Apr-2006 04:30
=(
Harvester 29-Mar-2006 04:32
Harvester ID0000-0000 . Ideal spam machine. Thanks.
2nuts 18-Mar-2006 00:20
HUGE SITE UPDATE CHECK IT OUT

http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
KILA 12-Mar-2006 01:34
WATS UP DKAY HETIK SHIT MAN KEEP UP THE GOOD WORK...ANY HATERS GIVIN U SHIT COME BACK TO CTOWN AND REP UR SHIT ...ANYONE WHO FUCKS UP THE GRAFF GAME WILL B HURT BY THE SOUTH WEST KILAZ...PHOTOS WILL BE UP SOON SWK DONT FUCK WITH US
Guest 06-Mar-2006 05:52
www.brawla-bz.piczo.com
Guest 06-Mar-2006 05:50
oii hu is DKAY man ur fukin tag is every where man from livo 2 parra ...well my tag is reler and u beta not go ova it and hu ever sees the dkay site then chek out my site 2 cuz thye just representing my site on their tags lol haha well its www.brawla-bz-.piczo.com and if u wanna join bb sign up on the site and rite up about ur self and leave ur email cuz we need more are taggers from livo 2 the city aight chix can join brawla as well ....brawla bitches ..the boyz are brawla broz aight laytuh peace out
c_baby 19-Feb-2006 02:09
fine, its me.. you're an ass and i'm not little..
d kay18-Feb-2006 02:30
fuck you gutless cunt if ur gunna personally attack me at least have balls, like most of the ppl that visit here and leave ur name! Fuckin little piece of shite!
me 16-Feb-2006 10:30
you're an ass
jk 03-Feb-2006 00:51
nice bro. see ya pig every day at stratty
Guest 15-Jan-2006 07:25
cheese!!!!
M@D*0n!! 11-Jan-2006 17:01
COMMING AT YOU LIVE FROM THE 505..
word up on the site..
its fuckin sick..
stay up,fuck up your city..
PEACE
MAD_MAN!!..alb.nm
Chiakt 26-Dec-2005 08:00
Hey DKay!

Love your work, It is pleasing to the untrained eye, but to 'graffiti experts' it may seem bad.. I Use it as inspriation to my works. But I am so young! Its not like I can go to a train station and spray somthing there!!
Ian 14-Dec-2005 06:45
Hi Dkay,
I see your work all over, and I like your style and colour. I'm a 46 YO who only uses trains to commute to and from work, 5 days a week. I'm now actively looking out for works I haven't spotted yet, to lighten up my day. I particularly like your transit pig stuff.
Keep up the great artwork!
Ian
NUTS 16-Nov-2005 17:21
SITE UPDATE CHECK IT OUT!

www.hauntone.tk
www.hauntone.tk
www.hauntone.tk
www.hauntone.tk
2NuTz -one 27-Oct-2005 13:20
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
http://www.sitekreator.com/hauntone http://hauntone.tk
=] 11-Oct-2005 09:32
bro... i saw ur art work at stratyy and lidcombe.. who knew it wos u all along haha.. awesome work man .. keep dis shit up
Olivia 05-Sep-2005 06:56
I saw your address for this site near Parra. Your shits alrite but wit ur characters you need to perfect ur technique a bit more besides dat keep it up. I have some friends who can teach u some really good stuff. add me to ur msn & i'll tell u more
MEMO AKA ME 14-Jul-2005 05:30
REPRESENTING BURQUE
505
MEMONER
ME..................................
MBK..TTO
Donald Verger21-Jun-2005 09:29
beautiful art! thanks for writing, don in maine
You know me..... 24-May-2005 07:57
Shit GETS hectic over beef no matter where you are...
I try not to get to cought up in that shit....
yeah US is my residents.....
P Shermin 42 Wallabe Way Sydney.......
stay up......
d kay20-May-2005 07:33
WTF?? MAN UR FROM THE U.S?
i thought u were from Sydney!!! hAhaHA
i dont know about over there but ppl do get stabbd or beat up over graff beef here...
haha man thats funny... alls well that ends well!
The Gusano 19-May-2005 21:59
one of my newer ones......

I'm from Burque....
you could see more of my shit on lier's site www.pbase.com/lierone
internet beef isn't beef at all.....
stay up....
c_baby 19-May-2005 07:58
my site is still better than yours.. =P
d kay13-May-2005 07:33
SHIT THIS SITE IS TURNIN INTO A WAR-ZONE! Gets u got sum style man.. & i dont want beef with ya cuz (it aint worth dyin over, or goin 2 jail 4) where r u guys from?? post up more of ur photos dude....
sups crew 13-May-2005 03:17
hey GETS who was writen about u????cheeky cunt! read the rest of the comments u didnt put DKAY down, i wasnt on about u but while ur at it if ur so good with english spelling and all why do u talk like ur black????hey and u r a tagger whether u like it or not if u paint,bomb,ghostwrite,tag,get up,do panels, watever people who dont tag r gona label u as 1 neway u got talent though but im not gona giv u ne cred smart arse
Gets Gusano.... 13-May-2005 01:52
I do my fair share.....

I aint a fucken "tagger" either......
"Sups crew"--get a spell check homie....haha....
Learn yo shit.....
-------
Peace Dkay.....
write what you want, i was just giving you a heads up......
alls well that ends well....
-The Gusano
sups crew 12-May-2005 23:58
hay bro dese guys puttn u down dont appreciate graff its about gettn up n gettn seen good or crap style hey and theres no otha dkays in sydney if there is, they aint up they aint active so they cant say shit there haters n they sittn at home pulln there diks instead of bein active taggers keep doin wat ur doin u player
Gets 07-May-2005 04:13
my bad...word up those oldies are pretty chill...
keep it up....
ill show you some of the other dkays shit sometime....
stay up....
oh yeah to that no name guest....this isn't a fuckin art form....it's vandelism
d kay05-May-2005 06:48
CAN U READ??? I WAS AWAY FOR A WHILE & STARTED BOMBIN AGAIN IN 04'AFTER 3 N A BIT YEARS OFF BEEN TAGGIN N SHIT LIKE WHEN I WAS 10 YEARS OLD! CHECK MY GALLERY MAN! 'B4 2000' MY FIRST PIECE WAS 95 CHECK IT!
& YEAH WHILE I GOT U HERE WHO'S THESE OTHER DKAY'S?
WHAT LINES?
WHAT CREWS?
WHAT FUCKING STATES?
nigga please 05-May-2005 06:39
What the fuck???? i thought you started in october 04??? 94 and 95 What the fuck???
make up your mind. fucking fibber
d kay05-May-2005 06:31
thanks 4 the feedback.. u say "dkay" "is taken by a "couple" of already established writers" so theres like 3 or 4 dudes out there writin it???? BULLSHIT! i never even seen 1 other dkay! What lines they on? I been writn' dkay since 94' FIRST PIECE 95' THE PIC'S PROVE DAT! AINT NEVER GUNNA' CHANGE IT.. PERIOD! U KNOW.....
GETS! 505 03-May-2005 22:46
Yo DKay keep to your shit...for just starting in 04 your shit is pretty dope.....
deffinatly comming along.....nice to see you get down on illegal shit too.....
some advise tho homie....change your name if your serious about graffiti...
Dkay is a dope name, but its taken by a couple of already established writters.....
Haunt One 28-Apr-2005 15:36
First shoutouts to the crews big bad KYS!& the HRKings!
www.hauntone.com
www.hauntone.com
www.hauntone.com
New Mexico graff site
DKAY just keep doing what you do if graff is your outlet or escape from the world
then do it for yourself & not any one else don't stress on what other people think of your workmost advice i can give is practice practice practice Peace Hontyd HRK!KYS!MG!
Guest 26-Apr-2005 04:40
U style looks old school as fuck like that shit u use to see on nyc trains i like the colors in most
fuck toys 26-Apr-2005 00:26
look im goin to be straight up your a toy and you need
to get better before you attemped anything else
get a new style my little brother
has more style than you and
he cant even color in the lines
sorry but you suck
Guest 22-Apr-2005 13:05
dear dkay,

the art you've created is very good. you should be proud. i like your spray can technique and interesting colour use. however, i do believe you have an issue with transit guards you need to resolve.

keep up the good work, my friend,

Kirsten
Guest 17-Apr-2005 07:13
Wicked pics dude! I enjoy wall art almost as much as modeling photography, and these pics are by far excellent. Great job. I'll check back sometime to see if you have more. Keep up the great work.
c_baby 16-Apr-2005 11:44
my site is better than yours
Artax 15-Apr-2005 16:10
these pix are Heavenly, Imaginative, Nice and Amazing.